joi, 20 aprilie 2017

                           ȘCOALA ALTFEL

 Impreună cu diriginta și cu colegii am făcut următoarele activități în școala altfel:
              Am vizitat
  1.  Grădina Botanică
  2. Biblioteca de Engleză
  3. Mitropolia „Sfânta Parascheva”
  4. Episcopia Romano-Catolică din Iași 
  5. Palatul Culturii
1.În ziua de marți ne-am hotărât să vizităm Grădina Botanică. Noi am făcut această vizită cu un scop. Acel scop este ca noi elevii clasei a IX-a C, de la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”, să ne formăm niște competențe,să descoperim„ frumosul”,să-l înțelegem , ca noi la rândul nostru să-i învațam pe copii să descopere ce este „frumosul”.
Noi am acumulat niște cunoștințe necesare dezvoltări noastre.
2.A  doua activitate a fost vizita la Biblioteca de Engleză „British Council” Iași. La aceasta bibliotecă am făcut o activitate pe grupuri, în care noi trebuia să răspundem la niște întrebări legate de Marea Britanie. Grupurile care au căștigat activitatea, pot împrumuta cărți pentru a îmbunătăți limba pe care o studiem.
3.A treia activitate a fost vizita la Mitropolia „Sfânta Parascheva”(Catedrala Mitropolitană din Iași, cu hramul Sfânta ParaschevaÎntâmpinarea Domnului și Sfântul Mucenic Gheorghe, este biserica catedrală a Mitropoliei Moldovei și Bucovinei, una dintre cele șase catedrale mitropolitane ortodoxe din România) 
4. Episcopia Romano-Catolică din Iași. Și aceste activități fac parte din învățământul informal. Trebuie să ne facem timp mereu pentru a merge la biserică ,pentru a ne ruga, și aceste lucruri fac parte din viața noastră și din dezvoltarea noastră.
5.În cadrul zilei de miercuri am vizitat Palatul Culturii. Vizitându-l, ne-am format abilitatea de a observa arhitectura și elementele de artă prezente in Palat. Consider că un viitor învățător trebuie să știe să ofere informații legate de trecutul poporului român.
"Școala altfel, o săptămână fără presiunea clopoțelului si a lecției."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu